Ningú sap que soc aquí
Otros vendedores (nuevo y usado) desde 3,50 €
30 de juny 18:30 h
Inauguració Casa del Llibre Lleida
Acte d'inauguració oficial de Casa del Llibre a Lleida, en Plaça de Paeria, 14. Contarem amb Agnès Marquès com a Padrina.
Ver más
Sinopsis
TOT ALLÒ QUE NINGÚ SABRÀ MAI DE NOSALTRES
La primera novel·la de la popular periodista Agnès Marquès
La Clara i l’Àlex viuen un moment decisiu per a la seva relació i es posen a prova com a parella anant a un festival de música amb vells amics d’ell. Durant un dels concerts la Clara es perd i viu una sèrie d’experiències que la posen cara a cara amb els seus desitjos. Mentrestant, l’Àlex i els seus amics la busquen entre els milers d’assistents, cosa que els transporta al seu últim festival, vuit anys enrere, quan encara no tenien obligacions familiars ni professionals, i a tot el que va passar i que no havien estat capaços d’afrontar fins ara.
Amors i amistats imperfectes, música, sexe, drogues i un secret conformen un relat intens, aparentment quotidià però alhora profund, que ens sacseja.
«Estirada al llit. Estic despullada i tinc el cos xop. Intento moure les cames, però no. Noto els plecs dels llençols enganxats a la pell. Faig un intent d’obrir els ulls, però tampoc. Pesen i couen. Intueixo una claror taronja. Ja deu ser migdia. El cap fa zum-zum i es barreja amb no sé què, un so mecànic. Ve de fora, segur. És música? Electrònica? I veus que riuen. De més a prop, una respiració reposada. Obro els ulls».
Ficha Técnica
Editorial: Columna Cat
ISBN: 9788466428804
Idioma: Catalán
Número de páginas: 208
Encuadernación: Tapa blanda
Fecha de lanzamiento: 16/03/2022
Año de edición: 2022
Especificaciones del producto
Recibe novedades de Agnès Marquès directamente en tu email
Otras sagas o series que te pueden interesar
Reseñas sobre Ningú sap que soc aquí
Comparte tu experiencia con la comunidad lectora.
1 Reseña
Sólo por opinar entras en el sorteo mensual de tres tarjetas regalo valoradas en
20€
| hace 3 años
M'agrada molt com està escrit, l'història t'enganxa però trobo que falta molt per explicar, el final és molt obert i queden preguntes sense contestar. Apart d'això, molt ràpid de llegir i bona història.